Minikmucize13 6-7 Haziran ovülasyon tarihim. 20bat. İki gün kaldı normalde kahverengi akıntım başlardı başlamadı herhangi adete dair belirtim yok. Ama dün yani 3 gün kala test verdim Hcg:2 çıktı. Anlam veremedim. Ne hamileyim sonuca göre ne de adet belirtim var
Dilsay Minikmucize13 her ay ayni belirtilerle kimse adet olmaz.Adetiniz gecikirse anlam vermeyin🥲Rabbim isteyen herkese nasip etsin
momlife10 Minikmucize13 benimde bat 20 22 arası sadece gogus hassasiyeti var gününden önce test yapmak korkutuyor