Selamlar hanımlar 27.haftaya girdim bugün, dün aralıklarla biraz biraz su geldi. Hastaneye yatış kontroller vs.. 3mm yırtılma varmis. Tedaviye basladik. Bu durumda olup atlatanlarin hikayesini duymak bana ekstra yardim saglayacak mental olarak, tesekkurler simdiden😇 hepimize saglikla atlatacagimiz hamilelik dönemi diliyorum, bebişlerimizi sag salim vaktinde kucagimiza alalim insallah😇