DuyguKays Kızlar ya bebenin hareketlerini bu haftaya kadar ben göbek değilimin hizalarında hissediyordum oralara vuruyordu ve görünüyordu vurduğu yerler de, bi kaç gündür bayağı aşağılara vuruyor sebebi nedir, ya da normal midir? Sizlerin nasıl hareketleri?
tlhmrv DuyguKays bnde de aynı canım bazen yukarda yanlarda ama genelde aşağıda küçük olduklarindan sanırım her yerdeler şuan
Mavisim3457 DuyguKays Aynen bende 21. Haftamdayım bende de aynı durum, normal şeyler canlar endişe etmeyin. Şuan lar iyi dönemler hafta ilerleyip yukarı çıkıp organları sıkıştırdıkça zorlanacaz hareketler azalacak bebek büyüyüp alan daraldıkça. 🌸☺️
Serpilinumudu DuyguKays ayakları aşşağıdadır şu an bende çok kaşıklarımda hissettim yürüyemiyordum doktor makat geliş durduğu için ayaklarıyla rahmine vuruyor dedi
Gtrkmen DuyguKays ben 24. Haftadayım doktora gittim pazartesi dedim bazen hareketlerini aşağıda hissediyorum çünkğ ayakları aşağıda bir sorun yok dedi Dolanır durur içerde aldırma sen
Sumeyye237 Benimde öyle oluyor bazen göbek deligimin oralarda bazen de tam kasıklarimin orda hissediyorum. 22+6 yiz bizde.
Kubrakarahan DuyguKays benim hiç göbek deliğime çıkmadı hep rahmimde hissediyorum yada sağda solda doktorum plesantan karın duvarında o yüzden hissedemiyosun dedi Ama benim canımı sıkan şey şu bi gün cok hareketli bi gün asla kıpırdamıyor kaç kez acile gittim bu yüzden🤷🏻♀️ 23+2
Gtrkmen Kubrakarahan endişe etmeyin bence siz hareket ederken salllanma etkisiyle bebek de uyur . Hatta bu sebeple bebekler sallanmayı bilir ve severler.. Siz dinlenmeye geçtiğiniz zaman uyanır küçük fasulye 🌸 hamileliğinizi endişeyle geçirmeyin ..
Kubrakarahan Gtrkmen evet benim yatacağım zaman fındık kurdum oynamaya başlıyor 😮💨😍inşallah hepimizin hamileliği güzel geçer🧿🤲🏼