Kızlar tüp bebek raporu çıkarırken sperm 1 milyonsa başka şart yine de isteniyor mu? Mesela 2 asilama. 4 yıllık evliyim sigorta günleri vs sorunu yok ama bir kere asilama yaptırdık. 2.yi istemiyorum sperm sayısı ne yaptıysak artmıyor varikosel yok vakit ve yaş geçiyor. Sperm ve amh dusuklugunde başka şart aranmıyor diye okudum ben ama emin değilim. Bu hafta medical point e gideceğim üniversite hastanesi orası onlar çıkarabiliyor rapor devlette uğraşamam burda. Bir de raporda ücret ne kadar fark ediyor