Kizlar reglimin 5.Günü klomen başlatmıştı doktor sonra 9.gun 11. Gun ve 12. Gun kontrole cagrdi cuma ovitrelle yi yazdı pazar bunu vurucaksin öğlen 12 den önce dedi pazartesi sabahta geliceksin dedi. İlişki fln hic bisey demedi şuan gerek yok dedi. İğneyi vuruldum az önce. Sizi de iğneden hemen sonra çağırmışmiydi nasıl bir süreç olcak doğru düzgün açıklamada yapmıyor sizlerde nasıl olmuştu?