Merhabalar ablam 2 defa yaptı doktoru İbrahim büyükmeşeydi şu an benim doktorumda aynı zamanda hastaneden de doktordan memnunuz ilgili bir doktor ama geçen hafta eşimle doğum ücreti için fiyat aldık birden çok fazla arttırmışlar muayene ücreti de öyle bu kadar olmamalı diye düşünüyorum