Melis_tugba Ay kızkar cok kötü midem bulanıyor istifra etmemek için zor tutuyorum kendimi de sizdede böyle oldumu
Melomeltem Melis_tugba 31 haftalığız iki gündür sabahları bendede bulantı var çıkarmıyorum ama acayip bulanıyor çay içerken limon sıkıyorum biraz rahatlatıyor su falan içerkende limon sıkıyorum iyi geliyor
ikizlerimveannesi Melis_tugba bizde de öyle 31 olduk birkaç haftadır sanki ilk haftalara dönmeye başladı yediklerimi çıkarıyorum midem kötü durumda sürekli ağrı ve bulantı var doktorum mide koruyucu verdi o biraz rahatlatıyor
Duyguentrk Melis_tugba bende 30+6 oldum. En başından beri bulantı kusma var. 2 gündür arttı tüm yediklerimi çıkarıyorum. Çıkarmaktan suratım şişiyor artık.Rabbim hepimizin yardımcısı olsun. Sağlıklı sıhhatli gelsinler inşallahhh dünyaya yavrularımız.
Mv00 Melis_tugba bizde 30+3 üz ilk 16hafta bitirdi beni zaten bulantı ve kusma 20ve 25arası çok rahattım ama son haftalarda yine başladı sabahları . Bazen sadece öğürtü olarak kalıyo ama yinede sabahları zehir etmeye yetiyo 😞
ikizlerimveannesi Melis_tugba bebek ve rahim iyice büyüdüğü için mideye baskı yapıyor normal dedi doktorum
Melis_tugba Duyguentrk bende evet basında vardı 12 haftaya kadar ama şimdi bilmiyorum gece yesigim sey mi yaptı bise yedim uyku arasında cok kötü yaptı beni resmen midemdeki asit bıgazımı yaktı agrıyor simdide böyle ne bilim ya midem agzımda