Gamzekr Bende guatr çıktı ve hamileyken tehlikeli bir durummuş.bunu yaşayan var mı acaba ? Bebeğime birşey olacak diye korkuyorum 😔
Asu33 Gamzekr Benim 5 sene önce vardı ameliyatla aldılar o günden beri sürekli ilaç kullanıyorum ilaç kullanırsan sıkıntı olmaz cnm
Gulnur Gamzekr hamilelegimin basindan beri ilac kullaniyorum duzenli ilacini kullanirsan hic bir sorun olmaz