_brcu88_ Biz 24 haftalık mısır koçanı olduk ❣️ sizler ne kadarlıksiniz nasıl gidiyor şikayetleriniz falan var mı kızlar?alışverişe falan başladınız mı ? İkili rakamlara az kaldı artık yaklaşiyoruz git gide daha da bi heycan basıyor sabırsızlıkla bekliyoruz ❣️♥️🥰🌸
Yazmelegi_ _brcu88_ 32+2 olduk uykusuzluk,halsizlik,heyecan,korku,ateş basması hepsi bir arada 😁😁 alışveriş bitti sadecee canta hazirlama kaldı
Gizemmiray35 _brcu88_ tam 30 haftalık olduk bugün tansiyon düşüklüğü sıcaklar ve doğum korkusu var herşey hazırda yıkayıp ütülemem lazım
Youngmotherr _brcu88_ 31+5iz iri bir turp kadarız, ödemlerim şiş karnım çatlamış bacak ve göbeğim dışında iyiyiz 🥲 ha bide huzursuz bacak sendromu dışında 🤣 acılara yürüyüp korkmuyorum kısacası
Ozge111 _brcu88_ bizde bugün 24 hafta olduk kasık ağrısı bel ağrısı devam 3 gündür de sol bacağım ağrıyor onun dışında herşey yolunda alışveriş ufak defek şeyler aldık birkaç zıbın falan ama bayramdan sonra hallediyim diyorum
Minnosaannee Canım merhaba hamile değilim konunun dışında nerde yaşıyorsun, profil fotoğrafın bizim oraya çok benziyor 🤭
_brcu88_ Yazmelegi_ yaaaa sakin ol canım bebegini kucağına alacagin günü düşün sadece 🌸♥️♥️sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah 🌸🌹🥰
Aslanmommm Bizde mısır koçanıyız 😅🌽 rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin ve bütün isteyenlere de bu yaşadığımız duyguyu tattırsın 🤲🏻 biz hâlâ bişey almadık 😅 diğer ay inşallah başlıcaz
_brcu88_ Aslanmommm bizde ufak tefek aldık bayramdan sonra bakalım 🥰😂amin inşallah nasıl hareketleri falan sizin cinsiyet nedir
_brcu88_ Gizemmiray35 yaparsın yavaş yavaş canım ❣️ kendini zorlama ah sıcak olmasa zaten …mahvediyor sıcak hava insanı yaa başını heryerini ağrıtıyor sıcak kendine çok dikakt et ❣️
_brcu88_ Youngmotherr yaaaa karın çatlağıniz ne kadar sonra oluşmaya başladı acaba içini rahat tut bebeğini kucağına alacagin günü düşün canım ❣️
_brcu88_ Ozge111 aynen bende öyle yapacağım canım bu ay bide kurbanlık falan aldık eşimi de çok sıkıştirmak istemiyorum …aynıyız senle ozaman biz ❣️🥰doğum tarihi konuştunuz mu doktorla
Ozge111 _brcu88_ evet bizde öyle kurban falan derken bide eşim sezonluk çalışıyor bu ay ancak borçlar kapanır daha zamanımız var zaten evet aynıyız sizin cinsiyet ney bizim kız bakalım kim önce doğuracak 😁doğum tarihi de hiç konuşmadık devlet hastanesine gidiyorum malum orda da pek ilgikenmiyorlar haftaya kontrolüm var belki ozman bişey söyler
_brcu88_ Ozge111 yaaa aynen bizimkisi de kız 🌸🥰isim ne düşündünüz 🥰🌸Zümra olacak biizmkisi Allah’ın izniyle 🌸🥰♥️bende konuşmadım henüz özele gidiyorum da ..uygulamada Eylül sonu Ekim başı gibi bakalım nasip
Ozge111 _brcu88_ rabbim bağışlasın inşallah 😊😍 İsmimiz Alin Dilara olucak inşallah 😍 evet 8 Ekim gözüküyor ama sanki daha erken olucak gibi geliyor bana 😁