Neslihanyagci Yarın sezaryenim var çok korkuyorum 37.haftada sezaryen olan var mı ne gibi deneyimler ya da sorunlar yaşadınız acaba
Gzoo Neslihanyagci bende 37+5 te haftaya sezeryan olcam doktorum günü gelmiş oluyor sıkıntı yok dedi belki gününü bile beklemez aceleci duruyor dedi
Aysenur222 Neslihanyagci benimde bayramdan önce olcak duruyor 38 bayramın üçümcü güne denk geliyor doktor yok o zamanda 37+3 gibi alır zaten ortada kalcagıma alsın kan sulandırıcı kullandıhım için bide kalp çarpıntısı basınçta sıkıntı yaşıyom
Lunaaa92 Neslihanyagci 37+1 de spinal sezaryen doğum yaptım, çok şükür bende bebekte hiç bi sıkıntı yaşamadık, hemen sütüm de geldi, çok çabuk toparladım bebeğimle hep kendim ilgilendim hiç korkmayın sadece bebeğinize kavuşacağınız anı düşünün 🌸🌸
Neslihanyagci Seyma0323 37+5 te olucam sağlık sorunlarım iyice arttı neredeyse 2 günde bir hastanede serum yiyorum fenalaşıyorum hem sıcaklar hem ağırlık kansızlık ve tansiyon da var o yüzden bu kadar dayanabildim :( siz kaç kg doğurdunuz?
Seyma0323 Neslihanyagci ozaman hemen hemen aynı doğurduk sıkıntı etmez 3360 ya da 3380 doğmuştu canim
Fatma219187 Hiç korkma cnm tehlikeli süreyi atlatmışssın bende de yüksek tansiyon var inşallah 37 ye kadar giderim bende
Neslihanyagci Fatma219187 geçmiş olsun Allahım size de nasip etsin en erken 37.haftada doğumu inş çok zor biliyorum
Neslihanyagci Alwayshope Alwayshope sezaryen miydi sizin bir sorununuz var mıydı bebekte herhangi bir sorun veya sizde oluştu mu?
Alwayshope Neslihanyagci hayır ikimizde de bü sorun yoktu çok şükür sezaryen oldum ama kendi sancım geldi o yüzden oldum
casper12 Neslihanyagci ateş basması fazla kılo aldıgım yürüyememe halsizlık uykusuzluk enfeksiyon ztn hiç gecmedi hamıleligim en başından beri bel agrısı bel tutulması mide yanması..
poyrazin_annesi28 Neslihanyagci Bennnn. Hiç bı problem yaşamadım. Bebeğim yanımdaydı sütüm de emzirdikce geldi ilk andan itibaren. 2 gün zorlandım sonra normal hayatima döndüm
Lunaaa92 Neslihanyagci amiiin sağlıcakla kucağınıza alın sizde, hiç stres yapmayın, herşey güzel olacak bebişler hissediyor 🥰
Melekmete Neslihanyagci 37+4 te doğum yaptın gelişim geriliğinden dolayı minnak doğdu biraz ama şükür küveze girmedi
Masalada Melekmete ya bendede o sorun var biraz gerilik var çok mu küçük doğuyorlar bide sizin kaç kiloydu 🙈😂ilk gebeliğim benim