Ipek_2017 Kızlarr süt pompası önerin lütfen. Göğüslerim şişti . Bebeğim uyuyunca sağmak istiyorum. Elektrikliler de çok pahalı ama manuel iş görür mü hangi marka alayım. İnterneti bekleyemem. Mağazadan gidip alıcak eşim.
Bahrr Ipek_2017 mamajoo diye bir markanın elektriklisini kullanıyorum çok memnunum manuel olanlar çok ağrıtıyor diye duydum
Merve_egemenn Ipek_2017 lansinoh’un manuel vakumlu var teklilerini kullanan ikiz bebek sahibi bı tanıdığım var çok memnun
Tmtugbaa Lanainoh elektrikli kullanıyorum çok memnunum, pahalı manuele göre ama seni yormaz canım en azından