leila1 minikprens_71 kendini iyi hissediyorsan çık tabi bebeğe de çok iyi gelir, akşam ezanından önce evinde olursun.
Ipek_2017 Kız zaten çıkıyoruz topuk kanlı , işitme testi vs yani tabiki bol bol dua edip hava almaya gideceğiz . Biz daha 2 günlüğüz ve buralar yağmurlu. Şöyle açsın havalar çıkacağız. Yoksa şu yaz aylarında 40 gün evde patlarız .