guzellik123 merhaba bende geçen sene Haziran ayında kürtaj oldum maalesef bebeğimin kalbi durdu 3 aylık falandı ,korunmadım ama kendiliğinden iç güdüsel olarak test yaptırmak istedim 4-5 ay sonra hamile olduğumu öğrendim ,genelde düşük sonrası hamile kalmak daha kolay olur derler.o düşüğümde 2. Tüp bebeğim di . Bu gayet normal kendiliğinden oldu, şükür bir sıkıntımızda olmadı şuana kadar şuan33+1 haftalığız . Size de önerim kafanıza takmayın rabbim ne zaman isterse o zaman en hayırlısıyla veriyor bebeklerimiz Allah’a emanet sonra bize 💜☺️