3melekannesi1568 12 temmuza gün aldım çok çok mutlu bir gün olacak çünkü eşimin doğum günüde 12 temmuz eşim doğum gününde 3ncü çocuğunu kucağına alacak varmı aranızda çocuklarıyla doğum günleri eşleşen 🥰
Medine_yasar05 3melekannesi1568 kaçıncı haftada sezaryan günü aldınız ben 32 haftalık hamileyim 2 hafta sonra geldedi sezaryan günü verecem dedi bende 4 temmuza randevu aldım bakalım ne zamana gün verecek
3melekannesi1568 Medine_yasar05 33+3 te gün verdi şuan 34+2 olduk doğuma kadar 37 hafta biter bence ve geçen hafta salı günü bebeğin kilosu 2 kilo 2 gram dedi
Medine_yasar05 Kirmizibalik1 erken alacaklar zaten 5 ci sezaryanımı olacağım tansiyonum da yükseliyor birde şimdi 32 haftalık hamileyim randevuya gidene kadar 35 haftalık olur 2 hafta sonrasına gün verse 37 haftalık oluruz zaten ben 30 haftalık hamileyim diyordum doktorum bebek 2 hafta önde dedi 2 kilo dedi boyuda gayet iyi dedi doğuma kadar inşallah 3 kilo olur
3melekannesi1568 Kirmizibalik1 12 temmuza kadar 27 hafta bitip 38nci haftaya geçermiş erken değil birde bebeğin kilosuna göre alıyorlarmış
3melekannesi1568 Medine_yasar05 benimde 2 hafta önde gidiyor hatta doktor kilosunun çok iyi olduğunu söyledi geçen hafta 2 kilo 200 gram dedi
Medine_yasar05 3melekannesi1568 maşallah ben de 30 haftalık biliyordum bebek 3 hafta önde gidiyor nerdeyse dedi 2 kilo dedi sen dedi 32 haftalık gebesin bilgisayara öyle not düştü temmuzun 4 randevum var gidene kadar 34 veya 35 olur o zamandan gün verseler 37 haftalık oluruz degilmi en son bu ayın 14 de gittim cnm 32 haftalık denildi
mustafatma43 3melekannesi1568 benim 3 hafta önde gidiyor persembe günü 3182 gr dedi gün vermedi suan 35.1 ama 3 hafta da önde
3melekannesi1568 Bütün hamiş anneler bebişlerimiz sağlıkla gelsinler inşallah Rabbim hayırla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🥰😘🌼