Son adet tarihlerimiz aynı olunca yazmak istedim ill defa foruma yazıyorum. Son adet tarihim 16 Mayıs’tı 14 Haziran’da regl olmayı bekliyordum olmayınca hemen test yaptım çok silik çıktı hamile olmak için bu yeterliydi hemen gidip kan verdim değerim 10,1 çıktı yani bu hamileyim demekti aslında ama çok düşük olduğu için kimyasal gebelik olabilirdi buna hazırdım birdaha da kan vermedim salı günü verecektim 17 si akşamı evde test yaptım biraz daha belirgindi 18 inde ise regl oldum gerçekten çok üzücü hayırlısı olsun demekten başka bişey yok inşallah sizinki güzel ilerler sağlıkla kucağınıza alırsınız ama yine de her şeye hazırlıklı olun🌸