Merhaba herkese 13 haftalik hamileyim ilk baslarda bulantima ragmen gayet normal di istahim yiyordum yanliz 1 haftadir butun yiyeceklere karsi istahm gitti hic bjsey yemek istemiyorum bulantimdq oyle cok degil zofer kullaniyorum rahat geciriyorum ama iştahsızlık sebebi ne olabilir acaba