Merhaba kizlar bu ay yumurta takibine gittim dört kutu klomen kullandım yumurta büyümedi 2 Haziran’da takipi bıraktık adetim yaklaşıyor diye doktor yinede ilişkide bulunun dedi fakat hala adet olmadım test yapıyorum negatif aynı durumda olan var mı belki geç döllenme olmuştur geç yumurtlamisimdir diye seviniyorum arada şeffaf sarı akintilsr kasik ağrıları yaşayınca fakat productor yaptım yine şimdi negatif sonuç aynı durumu yaşayan varmı ???