Merhaba kızlar. Havaalanında olan bir kaç yıl önce gelen vücut tarama cihazlarını bilen vardir. Normal geçtiğimiz x-ray cihazlari gibi değiller. Bu konuda bilgisini olan var mı? İlk geçilen x-ray de sikinti çıkarsa ona sokuyorlar diye hatırlıyorum. Bebeğe zararı var mıdır? Doktor rapor yazayım geçemez diye dedi. Rapor olduğunda geçmeyi zorunlu kilmazlar heralde değil mi? Havaalanında çalışıp veya tanıdığı, bilgisi olan varsa destek saglarlarsa sevinirim.