1palyaco Merhabalar , gebelikte doktor tavsiyesi ile folik asit ya da omega3 kullanmış olan var mı veya şu an kullanan ?
Busraakay_26 1palyaco ilk üç ay doktor folik asit veriyor daha sonra takviye vitaminlerin oluyor ben folik asiti 3 ay omg3 ü hamileliğimin sonuna kadar kullandım
1palyaco Sunshine__ gebeliğin başında başladınız sanırım ikisine de ? Folikasit genelde 12.haftaya kadar kullanıyorlar size doktor mu dedi devam edin diye?
Sunshine__ 1palyaco Gebelikten önce de folik asit kullandım daha sonrasında folik asiti doktorum değiştirdi başka bir folik asit verdi şuanda da kullandığım demir ilacının içinde de folik asit b12 gibi vitaminler var birde omega 3 kullanıyorum