38+2 de doktor kontrolüm vardı çatı muaynem yapıldı 2 cm açıklık varmış ve çocuğun kafası yakında dedi yatışını yaptı o gün doktor
Benim fazla ağrım yoktu o kadar sadece tatlı bel ağrıları vardı eşimden hastane bavulumu çantamı Pilates topumu falan istedim eve gitti aldı odada tek başımayım kimseyi almadılar şehir hastanesi olduğu için pilats topunun üstünde zıpladım biraz yürüdüm birşeyler yedim sonra Sancılarım birden değişti 15 dkkda bi geldi çok ağrılı sızılı şekilde tuvalete çıkma isteği geliyordu hep gittim tuvalete nişanım gelmiş
Hemşireye söyledim açılmama baktı 4 cm olmuş
Seni hemen doğumhaneye alalım dediler gece 1 de doğum haneye aldılar sancılarım çok tuhaf oldu zor ve çekilmeyecek şekilde annem belime sıcak su tuttu hep masaj yaptı baya sabah oldu açılmam 7 cm suni verdiler 10 cm ıkınma isteğin gelince ıkın dediler o kadar kuvvetle ıkındım kafasını görüyoruz dediler 3 ıkınmada aldım bebeğimi
Kucağıma 10:50 geçe bebeğim doğdu