incitanesi__ Kızlarrr dün yazmıştım buraya sancılarım var diye ve ben doğurdummm o kadar güzel birşey ki meleğim yanımda uyuyor ve biz çok iyiyiz 🌺👼🏼 Allah herkesi bir avazda kurtarsın inşallah 🥹
25_25damla incitanesi__ hayırlı olsun darısı basımıza inşallah nasıl dogum yaptınız sezeryan mı norml mı