Cansuu55 mamajoh cam aldım birde nukun plastigini aldım ne olur ne olmaz ilk haftalardan lazım olurmu bilinmez ama illaki lazım olacak bir gün. İlk cocugumda lazım olmustu sut kanallarım tıkandı o ara sıtma falanda oldum. Açilana kadar mama verdik. İlk zamanlar cam kullandım sonra plastikbiberona gectik. Cam hem pahalı hemde yetismiyor kırılıyor. Çünkü kullanip yere fırlatmaları vardı