HappyMom ben babamı 4 yıl önce kaybettim. Dünyanın en mükemmel, en hoşgörülü, en anlayışlı babası ile büyüdüm 30 yıl. Beraber 30 yıl yaşama şansımız oldu. Şükürler olsun Allah’ıma. İyi ki onun kızı olmuşum. Biz de kızıma ve oğluma umarım benim anne babam gibi anne ve baba olabiliriz🎈❤️ babaları yanlarında ve hayatta olanlar hiç durmayın sarılın, öpün, koklayın. Yanında olmayanlar, kaybedenler ise bizlerde onlarla yaşadığımız tüm güzel günleri güzel bir şekilde analım, hatırlayalım.
Seni çok özledim babacığım. Bir gün güzel bir yerde kavuşmak dileğiyle ❤️