Arkadaşlar benim yemek yiyince karnım aşırı geriliyor. Yani etim parçalanıyor sanki içerden. Muhtemelen alan genişliyor diye oluyor ama bunun bir çözümü var mı? Doktoruma sorduğumda o bizlik değil hani diyo. Yemek mi yemiyim yani napim anlamadım. Böyle bir can acısı yok. O kadar ki yatasım geliyo acıdan, sanki tansiyonun düşüyo