31+3 de gittim bnde senin gbi açıklığım da vardı sancım da nidilact verdiler serum taktılar ciğer geliştirici yapıldı iki doz sonr kendi isteğimle çıkmak istedim daraldım çünkü hastaneden ( sağlıkçıyım bu arada ) iğnemin son dozunu kendim yaparım evde ilacı da içerim serum yerine su içerim olmadı takarım da deyince doktor tmm deyip çıkardı şuan 34 haftadayım bebeğin gelişimi önde maşallah kilo alıyor hızlıca . Korkmayın yani aynı skıntıları yaşayıp korkmuştum ama sitres daha kötü yapıyor insanı rahat olun bişey olmuyor inşallah