Serendipty Çevremde ve haberlerde kızamıkçık, el ayak hastalığı, uyuz vs. Çokça salgın hastalıklar başladığına dair haberler alıyorum ve durum beni çok tedirgin ediyor nasıl bir döneme denk geldik biz 🥹
Agg0207 Serendipty hiç sorma çocukların geçirmedigi hastalık kalmıyor geçen sene adenovirus geçirdi kızım parkta bulaşmış perişan olduk okula başladı tüm sınıflar el ayak hastaligi oldu berbat bir hastalık zaten normal salgınları söylemiyorm bile
Mothertea Serendipty yiğenim kızamık olmuş dün annem söyledi şok geçirdim gebeyim ve oğlum var 2 yaşında artık kolay kolay bir yere gitmicem
-_Esra_- Ben de bebeğime dokuzuncu ay boy kilo takibi için sağlık ocağına götürmüştüm ebesi kızamık salgını çok yayıldık birinci yaşında yapacağımız kızamık aşısının aynısını dokuzuncu ayda da yapmayı öneriyoruz şu an sağlık bakanlığı bir kampanya başlattı dedi yaptırdık.