Bsranurr Canım biraz daha öneride bulunayım yapıp yapmamak sende bitiyor tuvaletini hiç tutma bu enfeksiyonu arttırıyor her ihtiyaç duyduğunda mutlaka geçirmeden git özellikle yatmadan çünkü idrar mesanede kaldıkça enfeksiyon artıyor havalar soğudu ayaklarını sıcak tut kalın çorap falan giymeye çalış bi de mevsimi olan meyveleri sebzeleri tüketmeye çalış portakal mandalina da c vitamini içerdiği için çok iyi gelir bi de yeşillik yemeye çalış camasirlarini da kimyasal icermeyen detarjan falan varsa onla yikaman da iyi olur canim mumkunse bi de gunluk ped tarzi seyler kullanma bunlar iyi gelmiyor dediklerimi dene derim yapmadığın varsa insallah cabucak toparlarsin 😊