GBoz memnun kaldım. Ama tulumu 0-3 ay olmasına rağmen biraz kalıbı büyüktü. Nakışı renkleri çok güzeldi istediğim gibi olmuştu tam birde çok ilgiliydi kısa sürede yaptı hatta tulumun yakasındaki çiçeklerde hafif kayma olmuştu kendisi ben demeden yeni tulum işledi baştan sagolsun.
Bebeğim doğdu hastanede giydirmek nasip olmadı tulumunu biraz büyük olunca.
Yastık ve battaniyeyi kullanıyorum 😊
Tulumu ilerleyen haftalarda olur herhalde. 3.150 g doğdu bebegim.