Selamlar hanimlar, 25 haftalık hamileyim 3-4 gündür boğaz agrim var kulak burun bogaza gitmemi istedi doktorum gittim faranjit olmuşum kanimda biraz enfeksiyon çıktı ve sesim kisilmak üzere yasayan var mi bu durumu antibiyotik yazdi ona başlicam bugün, pastil kullaniyorum ve bogaz spreyi verdi bunları kullaniyorum ama gelin bana sorun içim hic rahat değil bebişime üzülüyorum:( zaten yeteri kadar vitamindi kan ilaciydi magnezyumdu derken bir sürü şey içiyorum öksürmekten helak olmuş durumdayim 😞