elvangnc merhaba canım.benimde bir kurtaj vardı normalde 3 kayiptan sonra arastirma basliyor ama ben 1 kurtaj 2 kimyasal oldu dedim ki arastirilsin.aslinda kimyasal yoktu ama malesef boyle bi sacma sistem var 3 kayip yasa sonra gel arastiralim diyorlar.mesela ben gidip arastirmasaydim Allah korusun 3 kayip olmasini bekleseydim bu sorunumu bilemeyecektim ve belkide yine kayipla sonuclanacakti.aslinda bu onemli bi sorun boyle arastirmaya gerek duyulmamasi sacma. Ignenin falan kanamaya sebep oldugunu ben hic duymadim,emin ol ben cok pimpirikliyim ilac konularinda bi gripken bile verilen ilaci illaki baskasinada sorarim bazen yaniliyorlar,gerek kendi gittigim doktorlar gerek esimin cevresindekiler boyle kanamaya sebep olur gibi bi riskten bahsetmediler cunku ozellikle onlarada sormustum igne verdi ama baska yan etkisi tehlikeli olurmu diye aksine faydasi var dediler