Nunuuh Kızlar 38+5 iz.Bir uyandim çok şiddetli bir baş agrisi catliyor resmen.Aglamak istiyorum.Boyle hic olmamisdi.Niye olmuş ola bilir? Bir sorun olurmu acaba?
Feyzaclk Nunuuh Tansiyonunuza bi baktırın isterseniz. Gebeliğimde şiddetli baş ağrısı sadece bir gün yaşadım o da uykusuzluk ve stresten olmuştu. Tansiyonum normal seyrettiği için hastaneye gitmedim
Nunuuh Feyzaclk Bir kaç gündür iyi uyuyamiyorum hep kalkiyorum.Hemen tansiuonuma bakim dogru ondan ola bilir🥺
Dogana Hamilelik boyunca çok az başım ağrıdı benimde hatta son aylarda hiç olmamıştı.2 gündür Bende de var sitresten galiba tansiyonum normal hatta düşük bile bende 38+5 im nişanım geldi düzensiz sancılarım var evde bekliyorum