Cemre2019 Ben gittim. Doğrusu orda akrabamız çalışıyor orda ve ya bölge hastahanesinde doğumu dusunuyorum. orda 1 erkek doktor vardı bildiğin beni başından etti. ama kadın vardı ilgili idi bende açıkçası orda iyi bir doğum doktoru var ni diye merak ediyorum