Mslme_0krkmz Kızlar 39+5 olduk kanla karışık akıntım gelmişti yatış verdiler 3 cm açılmam var sancılarım oluyor ama düzensiz dün akşam 7 de gelmiştim hala bekliyorum yani suni sancıyı ne zaman verirler ki
umutlubianneadayi Mslme_0krkmz bi bilgim yok üstte kalsın Rabbim çabucak dogurmayi nasip etsin inşallah dualarınızda bizleri de eksik etmeyin lütfen bizde görelim cift çizgiyi 🙏🏻
Esraaybars Mslme_0krkmz verirler canım büyük ihtimalle allahım yardımcın olsun sağlıkla kavuşun bebegınize inşaallah
redwes Mslme_0krkmz canım senin nişan gelmiş 3 gün içinde doğum gerçekleşecek demektir bu. Bebeğin hareketli ve nabız iyiyse evde geçirebilirsin bu süreci sancın 10 dk aralığa inince de gelirsin hastaneye
AjdaG Mslme_0krkmz youtube dan hareket videolarına bakmanızı tavsiye ederim. Elçin demirel falan . Bazı hareketler açıklığın artmasına iyi geliyor. Allah kurtarsın, bebeğiniz sağlıkla gelsin inşallah 🐣
Mslme_0krkmz umutlubianneadayi ay canım benim inşallah görürsünüz bize de çok umutsuz konuşmuşlardı sizin olmaz üzülmeyin falan diye Rabbimden istedik bekledik ve oldu umarım sizde o mutluluğu yaşarsınız en kısa zamanda🙏🕊️
umutlubianneadayi Mslme_0krkmz Allah razı olsun balımm ne güzel dua ettin insallah inşallah çok amin 😍
Mslme_0krkmz Esraaybars açıklığıma tekrar bakacaklar birazdan ama sancım hafif geliyor bakalım inşallah verirler yoksa hastanede beklemek çok sıkıcı
Mslme_0krkmz redwes evet ya sancım çok sık gelmiyor eğer suni vermezlerse eve gidicem burada eziyet çekiyorum resmen
Mslme_0krkmz AjdaG baktılar açıklığa biraz daha açılma var dediler suni verirler mi dedim diğer hastaya vericez sana da veririz belki dedi İnşallah verirler
Mslme_0krkmz Habibeberfin böyle de çekilmiyor ya sancım az çıkıyor ailenden kimseyi almıyorlar yanına berbat bı durum
Habibeberfin Mslme_0krkmz evet devlet hastanelerinde almıyorlar. Benim ilk gebeligimde 3 saat yalnız kalmıştım. İkinci gebeliğim 40+5 olduk halen gelmek bilmiyor .