38+6 haftaliktik. Sabah kasiklarimda ve belimde bir ağrıyla uyandım. Direk hastaneye gitmeyip takip ettim sancılarımı. 1 saatte bir giriyordu sonra yarım saate düştü akşama doğru 10 dakika da bir sancılarım gelmeye başladı. Bu arada hiçbir şekilde ne nişan gelmesi ne kanama ne de suyum gelmemişti. Yalancı sancı olduğunu sanıyordum hastaneye gittiğimde bebeğimin kalp atışlarının düştüğünü acil sezaryene alinmam gerektiğini söylediler. Bugüne kadar hamileliğim normal devam ediyordu. Normal doğum olacaktı ve kendimi ona hazırlamıştım hep. Ankara Yenimahalle Devlet Hastanesi’nde takipliydim ilk oraya gittim doktor ben acilen alcam sezaryene ama yenidoğan yoğun bakım ünitemiz 1. Seviye bebeğe sadece solunum desteği verebiliriz olası bir durumda Sehir Hastanesi’ne sevk ederiz dedi. İstersen direk oraya git istersen burda gerceklestirelim doğumu dedi. Sezaryen olacağı için bebeğimden ayrı kalmamak adına Sehir Hastanesi’ne geldim. Burda da muayene ederlerken bebeğimin yine kalp atışları yavaşladı ve suyunda azalma olduğunu acilen sezaryene alınacağımı söylediler. Biranda başıma bir sürü doktor hemşire ebe dolustu. Korkudan ağlamaya başladım ne olduğunu anlayamadım. Tek yaptığım Allah’ım çocuğumu bana bağışla demek oldu. Biranda yoğun bakıma alındım soyun dediler soyundum biri bı yandan biri diğer yandan kolumu cekistiriyor. Biri alttan sonda takıyor serum tansiyon derken en son hatırladığım şey bir ebe başıma geldi ve sakın korkma sakin ol tamam mı her şey yolunda dedi tepemde biri şimdi uyuyacaksin dedi ve sonrasını hatırlamıyorum. Uyandığımda başımda olan hiç kimse yoktu masada oturan bir ebe oğlum ve ben vardık sadece. O an can havliyle ilk kelimem karnım çok ağrıyor dayanamıyorum demek olmuştu. Gözümü açamıyordum. Sonra bebeğim nerde dedim yanında yatıyor bak dediler hicbr yerimi oynatamiyordum göz ucuyla bakmaya çalıştım yanımda minnacık bir şey yatıyordu dünyalar güzeli. Biraz orda kendime gelmemi beklediler sonra odaya çıkardılar. Orda da ilk kontrolumuzu yaptılar bebeğimle benim. Sonra ailemi aradılar sadece eşimi ve annemi aldılar. Eşim yanımızda uzun bı sure durabildi. Ben narkozun etkisiyle uyurken yogun bakımda bebeğimi bir kere emzirmisler ilk gözümü açtıktan sonra tekrar emzirdiler. Odaya çıkınca ebelerin yardımıyla tekrar kendim emzirdim. Sezaryen doğumda süt geç geliyor gibi yorumlar okumuştum ondan çok korkuyordum ama çok şükür ki öyle bı durumla karşılaşmadım. Acilen sezaryene alınma sebebimizi sonrasında tekrardan açıkladılar. Bebeğimin suyu azalmış ve kordonu iki kere boynuna dolanmış bu sebeptende kalp atışları yavaşlamış. Ve benim yaramaz oğlum kakasını yapmış ve azıcık ondan yemiş. Doğduğunda midesini yikamislar doktor hicbir sorunu yok gayet sağlıklı bebeğin şuanda dedi. Kabus gibi başlayan ama güzel bir şekilde sonuçlanan bir doğum oldu. Çok şükür bebeğim ve ben iyiyiz Allah’tan başka da bir şey istememiştim. Rabbim inşallah hiçbir anneyi evladiyla sınava tabi tutmasın çok büyük bir korkuymus gerçekten.