Kızlar lütfen yardımcı olun etrafımda mama kullanan kimse yok aklıma burasi geldi. Doğum yaptım bebeğimle kan uyuşmazlığım olduğu için 3 gunluk bebegim sarılık oldu ve sütüm yetersiz geldi doktorda mama başlattı. Hipp alabileceğimi söyledi doktor. 1 ölçek mama 30 cc yaptik hepsini içemedi içtiğinin bir kısmını kustu diger kısmını da ishal bir şekilde çıkardı anlamadim. Lutfen yardımcı olur musunuz bebeğine mama veren anneler olarak hangi mama,ne kadar ölçü veriyorsunuz ne yapmam gerekir ? Bu arada 2. Verisim suanda içmek istemiyor sanki. Sutum de yetmiyor ne yapacağımı şaşırdım kaldım çok üzülüyorum bebeğime sarılık sıkıntımız olmasa beni güzelde emiyor 😢😢