poyrazin_annesi28 Bebeğim 1 aylık oldu. Bebegimi emziriyorum. Günde 5 6 kere net bez değiştiriyorum. Ama sütümü sağdığımda çok az çıkıyor. Şimdi benim sütüm yeterli mi yetersiz mi ? Çok takıyorum kafama. Malum atletim ıslanıyor vs diye yazılar görüyorum 😵💫
Tugce3441 poyrazin_annesi28 pompa ile bebegın emdıgı aynı degıldır 4-6 bez sayısı iyi bence gelişimi iyiyse kılo alımı boy uzaması
Youngplanner poyrazin_annesi28 ben eğitime gidiyorum ve 1 aylık bebeğin mide kapasitesi s beden bi yumurta kadar o kadar da mı sütünüz gelmiyor sizce ? Duvara fışkırtanların hikayelerini boşverin 🤣
Bircicekanne poyrazin_annesi28 bebeğiniz idrarını yapıyorsa bilin ki güzel besleniyor demektir endişelenmeyin sıvı almayan bir insan sıvı çıkaramaz
ozgegundogdu1903 poyrazin_annesi28 aynı durumu bugün yaşadım bi yere gitmek zorundaydım bebeğimi bırakıp süt sagayım dedim bi sağdım sadece 30 cc çıktı canım o kadar sıkıldı ki sütüm kesiliyor sandım ama sonradan anladım ki sağımda az çıkmasının bi sorun teşkil etmediğini gece bi defa daha sağdım ve 150 cc çıktı sağmadan önce bebeğinizi emzirdiyseniz ondan da az çıkmış olabilir benim öyle olmuştu
poyrazin_annesi28 Tugce3441 Bikac güne çocuk doktoruna gidicez kilo boy orda anca ogrenicem sanırım 😵💫
Youngplanner poyrazin_annesi28 insan etkileniyo ama dediğim gibi sadece bir yumurta büyüklüğündeki mide tabiki doyar sıkıntı yapma 😍
Havvaca Bir yerde okumuştum sagarken göğsünüzü örtün yazıyordu. Saginca sütun az olduğunu görüp strese giriyormus anneler bu daha az süt demekmiş. Bir de sağılan süt ile bebeğin emdiği süt miktarı farklıymıs