Bio oil doktorum önerdi kullanıyorum kokusu da hoş kullanalı 3 gün oldu günde 2 defa yorumlara bakarak aldım Trendyoldan hamilelerin yorumları güzeldi işe yarayan var demiş çok etkili olmasını istiyorsan 3 ay kullanim yapman lazım benim 6. Ay da morluk oluştu öyle başladım inşallah ise yarar olmaz yoksa kendimden nefret edicem çatlak karın sevmiyorum o şekilde görmek kendimi