Em16 Anneler neredeyse 21. Haftaya gireceğiz. 2-3 gündür vajinal kaşıntım oluyor. Hamilelikte bu durum normalmiş. Bunu yaşayan anneler var mı nasıl çözüm buldunuz ne kullandınız yardımcı olur musunuz
Ask-bebegim Em16 belki enfeksiyon beli imantar olabilirsin canım bunu bilemeyiz ama travazol kremi var mantara da kaşıntıya da iyi geliyor doktoruna danışıp söyleyip kullanabilirsin istersen ben kaşıntı olduğunda çok iyi geliyor hemen kesiyor