Musmutluuu 9+3 olduk çok şükür, sizinkileri görüp hep hevesleniyordum ben de bugün paylaşmak istedim belki cinsiyet tahminleri yada kese yorumları falan yaparsınız 🤷♀️🤭
Ask-bebegim Musmutluuu maşallah kuzuma bende erkeğe benzettim benim bebişin ultrason fotosuna çok benzettim sağlıkla gelsin inşallah
Nurkoylms Musmutluuu yaa masallah canim nekadar büyümüş bu karındam ultrasonn degilmi bende 9+5 im 11 haftalik olunca gidecegim nasip olursa cinsiyet olarak da icime kiz dogdu ama bilemiyorum
Musmutluuu Damla. Ay herkesin içine erkek doğuyor zaten, bir tek ben kız hissediyorum ne olacak çok merak ediyorum 😍
Edagngr Musmutluuu Bende anlamıyorum ama böyle kibarca kız gibi geldi bana Maşaalah Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 😊🙏
Damla Musmutluuu öncelik sağlıklı olsun Allah gönlüne göre versin banada herkes erkek dedi ben kız hissediyordum kıyafet bile almıştım kızım oluyor 😂
Musmutluuu Edagngr amiiinnn Allah razı olsun çok sağolun 🥰 böyle bebek görüntüsünde görünce bi tuhaf oldum ne kadar hızlı büyüyorlarmış daha çok küçük haftamız ama çok duygulandım bu görüntüyü görünce
Musmutluuu Nurkoylms ben de böyle bebek görüntüsü görünce çok şaşırdım 🥺 doktorum ilk 3 ay alttan bakıyorum dedi. Alttan bu şekilde gördüm sonra karından baktı ama çok net değildi o
Edagngr Musmutluuu evet benimde daha dün gibi 26. Haftamıza giriyoruz inşaalah geçip Gidiyor zaman keyfini çıkartmak lazım 😉😄
Nurkoylms Musmutluuu yani bukadar büyük ve net olamaz normalde ama oyuzden dedim canım hani karından bakılır normalde benim ikinci gebeligim 9 haftalik bebek bukadar büyük olamaz dedim oyuzden
Musmutluuu Nurkoylms ben de bilmiyorum ki her gitmemde alttan bakıyor doktorum, burada okudum genelde karından bakılıyor o yüzden bi tedirgin oldum bugün sordum hep alttan mı bakacaksınız diye. İlk 3 ay dedi
Nurkoylms Musmutluuu yani sasirdim alttan bakmak icin anca cok kilolu olupta karindan görülmezse bakiyorlar oda ilk 6/7 haftalikken falan normalde hicbir doktor alttan bakmayi önermez siz baska bir doktora da sorun isterseniz
Ask-bebegim Musmutluuu merak etme alttan bakmanın hiç bir zararı yok daha net görebilmek adına yapıyordur benide ilk zamanlar 1 2 kez alttan baktı sonra karından bakmaya başlamisti doktorlardan iyi bilemeyiz sonuçta.
Musmutluuu Nurkoylms Allah Allah ya şuan tekrar bi strese girdim. Doktorum çok iyi ve çok önerilen bi doktor burada çok kişiden de duydum adını. Şimdi 3 hafta sonra gideceğim muhtemelen o zaman da alttan bakacak. Zararlı mı oluyor bebek için, bile bile de yani o riske girmek istemem
Nurkoylms Musmutluuu ya benim doktorum karindan göremedi ilk basta mesela alttan bakmayalım bosuna bir hafta sonra bakalim karindan dedi hatta bilmiyorum zararli mi degilmi bizim burdaki doktorumuz da aksine hic önermez alttan ultrasonu