usenmedimyaptimbirvelet Hayırlısı olsun ama zannetmiyorum gebelik olduğunu. Daha 4 ay olmuş gecikmeler çok normal. Belki enfeksiyon kapmissindir o yüzden gecikiyor. Bide arada kahverengi, kırmızı kan gelmesi de normal bence vücut kendini anca toparlıyor. Sen bir kadın doğuma git belki içinde kanama alanı kalmıştır. Vücut onu atmakta zorlanıyor olabilir. Bende öyle olmuştu doktor bı hap verdi içince baya kanamam oldu