Kızlar daha önceki postta kan geldiğini yazmıştım acile gittik nstye bağladılar hemen ilkten gayet iyiydi ama sonra sancılar 90 100 93 o aralarda gitti geldi doktoruma haber verdiler açılma kontrolü yaptılar özür dilerim yazıyorum ama canım çok yanarak ebe açılmama baktı(acı eşiğin yok denecek kadar az) açılmam yoktu yatış kabul etmedim eve geldim ama bebek sürekli sertleşiyor suyumda sınırda yanlış mı yaptım sizce