Çok geçmiş olsun kilosu iyiymiş haftası da çok erken değil bi sıkıntı çıkmaz bence takmayın kafanıza 🥰 kramp girip toplandığı zaman sancı çıkabiliyor mu böyle ya aklımda olsun bu ara bende de çok oluyır çünkü 32 haftada daha sezeryan olacak ama cok oluyor sancı falan hiss etmediniz. Mi hiç