Bal_1604 31+2de bugün bir anda ayaklarım şişmeye basladi ödem oluştu sizde de durum öylemi ? Ne yapmam gerekiyor
Bal_1604 TTtutku tansiyonum normal çıkıyordu hastanede bugün de kontrole gittim ozaman yoktu akşam biranda oldu
Bal_1604 yasolinko benimde aynı şekilde sol ayagim bir tık daha sis duruyor akşam biranda oldu şaşırdım bende