ruya-s mutlaka doktoruna danışmalısın, benim de öyleydi sonrasında emin olmak adına 100lük yükleme yapıldı ve şeker çıktı, 10 gün diyet, yürüyüş ve şeker takibi sonrasında şekerim düşmeyince insüline başladık. Bebişin ve senin hamilelik sonran için önemli bu şeker konusu, içini ferah tut ama aksatma ❣️