Pamuk elanur5421- Benim doktorum yaşım 32 olduğu icin yas riski çıkacak beynin bulanacak dedi yaptırtmadi.Ama detaylı ultrasona kesinlikle gireceksin demişti.
Tugce3441 elanur5421- yaptırmadım doktorum sorun çıksa doğurmayacak mısın dedı tabıkı doğuracam dedım o zaman gerek yok ama detaylı ultrason kesınlıkle gırdım
babymomy_ elanur5421- bence yaptırmalısınız. Yani doktorunuz yapalım diyorsa yaptırın ben yaptırmıştım doktorum da yapalım demisti
nuzunismail Pamuk Ben de 32 yim yaptırdım ama bişi çıkmadı, risk 35 den sonra çıkıyor diye biliyorum ama gerçi benim 2. Hamileliğim ilkinde de tüm testleri yaptırmıştım bunda da yaptırdım iyi de çıksa kötü de öncesinde bilmek iyi olur belki önlem alınabilir
kucukbasay2023 Biz tarama testlerini yaptırmayı tercih etmedik, doğruluk oranı düşük olduğu için ama detaylı ultrasonu kesin yaptıracağız doktorumuzda öyle istedi