Sacmasapan Kızlar 36+1 de doğum yaptım bebeğim yoğun bakımda kalıyor hafta içi emzirmeyi deneyecekler eğer emerse çakacak çocuğum ama meme ucun çok minik tutamaz kavrayamaz diye çok korkuyorum büyütmek için ne yapmalıyım aynı sıkıntıyı yaşayan var mı acaba?
Dilsay Sacmasapan Emzirmek icinse seni emmek icin yogun bakimda tutuyorlarsa buyuk ihtimal ozel hastanede dogum yaptin :)) Eger özel hastaneyse benegin herhangi bir saglik sorunu yoksa derhal cikar o bebeği ordan.O hatayi ben yaptim sen yapma
Bircicekanne Sacmasapan merhabalar önemli olan uçtan ziyade bebeğin kahverengi olan alanı bebeğin kavramasıdır sorun yaşarsanız bunlar için artık silikon meme ıçları çıktı onu deneyebilirsiniz
ezgermshn Sacmasapan ben henüz doğurmadım linkteki ürünü öneri üzerine aldım. Meme ucum yok benimde denedim anlık uzatıyor yapip hemen kavramasini saglayabilirsiniz bir kaç sefer aldiktan sonra bebek zaten alisiyormus. https://ty.gl/afnbd32r7f
Sacmasapan Dilsay özel hastanede doğum yaptım da bebiş nefes alamıyordu nefesini tutuştu onun için yoğun bakıma aldılar hafta içi emmeyi deneyeceğiz emerse çakacak inşAllah 🙏🏻
Sacmasapan ezgermshn acaba süt sağma makinesindeki gibi mi olur bilemedim yine deneyeyim bir teşekkür ederim 🙏🏻