Pelin7234 37 den sonra bebek gelişimini tamamlıyor canım ama herhangi bir risk yoksa rahminde kaldığı her gün çok daha faydalı. Ben şuan tam 37 yim bebeğim makat geliş ve bu hafta sadece 50 gr almış 38+1 e 26sına gün verdi ama kendisi de şüphede kaldı riske atmamak için de 22 sinde (37+4) sen tekrar kontrole gel o zamanki durumuna göre bir sıkıntı olursa o gün de alabilirim dedi. Ve uyardı bu sürede nişanın gelirse sancın başlarsa mutlaka gece gündüz saat kaç olursa beni ara ve hastaneye gel dedi. Doktoruna güveniyorsan onun önerdiği şekilde ilerle ama güvenmiyorsan ikinci bir doktor görüşü alabilirsin. Sonuçta bu işin ehli onlar muayeneyi yapan da onlar bizler kendi tecrübelerimizle yardımcı olmaya çalışıyoruz ama her gebelik de her bebek gibi kendine özel. İnşallah sağlıkla kavuşuruz yavrularımıza 🙏🏻