Tubaakin Yaglioglu Benim de bugün tam 38 bitti ama bebek daha yukardaymış kanala girmemiş gecikcek galiba 🥲
Sevgicik0149 Yaglioglu kızlar ben de 38+5 im bizde bekliyoruz ara ara sancılarım oluyor ama sonra geçiyor bi kaç gündür hareketlerinde azalma da var böyle olan var mı benim gibi korkmaya başladım.
Minaesra Yaglioglu bende bugün 38 oldum son 14 gün.. heyecan korku herşey var 🤣 38+5te randevum var cuma günü bakalım ne derler 🥲
Minaesra Sevgicik0149 Azalma normal korkma doktorun aslında demesi gerekirdi, yeri iyice daraldığı için hareketleri kısıtlandı sadece ara sıra bir iki küçük tekme hissedilirmiş ☺️ sağlıkla gelsinler inşallah 🤲
Sevgicik0149 Minaesra kasılmalarım var sabahtan beri arada kendini hatırlatıyor ufak hareketlerle neyse ki hayırlısıyla bi doğuraydım güzel olurdu
MelikeBlbl16 Yaglioglu 38+4 olduk. Çayı muayenesi oldum acıklık yok. Nstde sancı yok. Bekliyoruz bakalım kızımızı🫠
Minaesra Sevgicik0149 Aynen benimde öyle çok hareketli değil aksine sürekli poposunu ayağını falan geriyor 😅
Sedavedoga Yaglioglu son 10 gün 38+4 oldum hiç bir belirti yok kanalada inmemiş her an gelsin diye bekliyorum ama istemiyor 😂 40 olunca yatış yaparım dedi doktor inşallah gerek kalmadan gelir bu hafta