anapanda12 Dbdbdb ben devlet hastanesinde ücretsiz taktırdım rıa adında olandan 2 kere ilki hiç etkilemedi ikinci de bi hafta karın ağrısı oldu geçti sonra
AleynaResul Dbdbdb taktırıcaksan lütfen regli değilken taktır garanti olsun regliyken rahim ıslak olduğu için kayabiliyormuş bizzat akrabamda gördük doktorun tavsiyesiyle normal zamanda taktırdı 🙂
BuSee_ Dbdbdb taktır ama güvenme sakın taktırdım ve 3 ayda kontrole gidiyordum yerindemi diye ve taktırdıktan 10 ay sonra hamile kaldım 😂 yani kesin koruma değil canım haberin olsun