Smsmzmz Selam kizlar 31+4 haftalık hamileyim sorum olacaktı utanarak soruyorum size doktoruma dahi sormaya çekindim erkek doktorum sonuçta burada hep hamileler var kizlar son 3 gündür vajinam aşırı derecede kaşınıyor içi neden olabilir tekrardan kusura bakmayın
Nur_50 Smsmzmz bunda çekinecek ne var ay doktora sorsaydın akşama kadar kaç tane hastaya bakıyor çekinme 😃bak mantar olabilirsin enfeksiyon olabilir bunu kontrol ettir yada bazısına şu vajinal jel alerji yapıyor oda kaşıntı yapar
Pamuk Smsmzmz Utanılacak bisey yok canim kadınız hepimizde olabiliyor.Idrar yolları enfeksiyonu yada mantar muhtemelen.Sirke ile yıkamayı dene.
Aslan_84 Smsmzmz bunu doktorunuza mutlaka söyleyin. Allah korusun enfeksiyon olabilir, mantar olabilir. Hiç çekinmeyin. Bendede olmuştu mantar, 1 hafta krem ve Fitil kullandım geçti. Hamilelikte çok normal hormonlar, PH değeri vs.
Anneyimbennanne Smsmzmz İçten kaşınma varsa kesin mantar. Doktorum bna fitil vermişti. Krem istedim napcksim haznenin dışı kasında krem olur ama haznenjn içinden geliyor kaşıntı dedi o yüzden tedavide içe olmalı. Fitil verdi çok işe yaradı şimdi arada bir kaşınıyor . Peçete kullandıgim için malesf
Smsmzmz Nur_50 ne bilim canım vallahi çekindim doktora da sormayı ikinci gebeliğim ilk defa böyle birşey oldu aşırı hemde gece bile uyanıyorum kaşıntıdan😒
ilknurakinci Mantar veya idrar yolu enfeksiyonu canım, en doğrusu doktoruna danışman sana uygun bir ilaç veya tedavi önerir
Nur_50 Anneyimbennanne canım mantar doktorum bana kefir iç dedi yoğurt mayala yoğurt suyunda probiyotik var o bozulan bağırsak plorasını düzeltiyor birde ev turşusu gerçekten işe yaradı bende hemen geçti şimdi tekrar etmedi çünkü dikkat ediyorum 😃ilaç geçiyor kesin çözüm değil
Smsmzmz Anneyimbennanne anladım canım geçmiş olsun bende bı kontrolum geldiğinde danışacağım doktoruma
Smsmzmz Nur_50 bu dediklerini yapim bakalım canım bende belki geçer kontrolüme kadar geçmezse danışacağım bi
HafizeeeFatma Smsmzmz enfeksiyon veya iltihab olabilir sağlık ocağına gidip idrar tahlili ver canım utanmana gerek yok
Smsmzmz HafizeeeFatma vallahi en son çare o canım insan bı sorarken çekiniyor düşün yani burda hep kadın olmamıza rağmen çekinerek sordum sormayacaktim aslında
serhan garip belki ama bana yogurt sur demislerdi ay dedim nimet nasil olacak Allahim affet dedim surdum gercekten faydasi oldu
Allahkahretmesin1 Smsmzmz doktorun erkek olması bu kadar rahatsız ediyorsa değiştirebilirsin sonuçta biz burdan fikir versek de ilacını yazacak olan teşhisi koyacak olan doktorunuzdur ayrıca doğum sırasında her şeyi açık açık görecek neyinden çekiniyorsunuz
Smsmzmz Allahkahretmesin1 ilk doğumumda da ona gittiğim için güveniyorum canım vallahi normal yaptım inan o sancıyla falan hiç birşey hatırlamıyosun ama şimdi adamın yüzünü pat diye bunu diyemem ki aslında doktorum yaşı var baya ama insan çekiniyor işte